Miło nam Państwa poinformować, iż świadczymy usługi call center i contact center z wykorzystaniem własnego studia CATI. Firma InfoAudit Sp. z o.o. wykorzystuje szereg dostępnych kanałów bezpośredniej komunikacji z klientami (telefonia, mailing, fax, komunikacja pocztowa). Wśród najważniejszych obszarów działania call i contact center oferujemy:
1. Badania CATI (telefoniczne badania wspomagane komputerowo) i CAWI (internetowe badania wspomagane komputerowo)
2. Telemarketing
3. Budowa i weryfikacja baz danych
4. Kampanie e‑mailingowe 1. Badania CATI/ CAWI
Usługi Studia CATI/CAWI wykorzystujemy zarówno do realizacji badań marketingowych jak i badań opinii społecznej za pośrednictwem wszystkich kanałów interaktywnej komunikacji, przede wszystkim telefonu. Specjalizujemy się w badaniach CATI (Computer Assisted Telephone Interview), czyli wywiadach telefonicznych prowadzonych przez ankieterów z wykorzystaniem systemu informatycznego, zgodnie z ustalonym scenariuszem.
Realizujemy zlecenia zaróno dla sektora MSP jak i jednostek samorządu terytorialnego.
Studio CATI/CAWI zostało skonstruowane tak, by spełniało wszystkie potrzeby naszych Klientów. Najważniejsze cechy naszego studia to:
· 10 stanowisk
· kontrola dźwięku i obrazu
· dedykowane oprogramowanie dla studia CATI
· obserwator dla wszystkich stanowisk
Nasza firma proponuje swoim Klientom kompleksowe rozwiązania w przygotowaniu i realizacji projektów wykonywanych techniką CATI lub CAWI od fazy tworzenia scenariusza projektu, poprzez dobór grupy docelowej i przeprowadzenie wywiadów z użyciem opracowanego kwestionariusza, aż po raport wynikowy zawierający zaawansowane analizy zebranych danych.
Przykłady badań opinii społecznej realizowanych metodą CATI lub CAWI w naszym studio:
· ewaluacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej -
[badania ankietowe beneficjentów],
· sondaże opinii publicznej,
· konsultacje społeczne,
· badanie satysfakcji mieszkańców,
· badanie jakości obsługi klienta,
Przykłady badań marketingowych realizowanych metodą CATI lub CAWI w naszym studio:
· badanie satysfakcji klienta,
· rozpoznawalności marki,
· badania opinii o produktach,
· telefoniczne badania rynku,
· badanie przyczyn rezygnacji klientów ze świadczonych usług.
2. Telesprzedaż i telemarketing
Telesprzedaż i telemarketing to metoda pozwalająca na precyzyjne i efektywne dotarcie do potencjalnego klienta w wybranym segmencie, oraz umożliwiająca odbiór bezpośrednich reakcji klientów na działania firmy.. Zadaniem telemarketingu jest skuteczna komunikacja firmy z otoczeniem głównie za pomocą telefonu. Istotnym elementem akcji telemarketingowych jest tworzenie raportów zawierających bilans przeprowadzonych kontaktów, pozwalających na wnikliwą ocenę kampanii.
Przykłady zastosowania telemarketingu naszym call center:
3. Budowa i zarządzanie bazami danymi
Firma InfoAudit Sp. z o.o. proponuje także usługi aktualizacji lub budowy baz danych np. o klientach lub potencjalnych klientach Państwa firmy. Aktualna i precyzyjna baza danych na temat klientów stanowi obecnie podstawę skutecznych działań marketingowych i sprzedażowych.
Przykłady usług oferowanych w zakresie baz danych:
Mailing / Kampanie mailingowe to jedno z najczęściej stosowanych narzędzi marketingu internetowego. Komunikacja z odbiorcami odbywa się tutaj poprzez pocztę elektroniczną w sposób bezpośredni, dlatego kampanie mailingowe są niezwykle skutecznym sposobem nawiązywania oraz podtrzymywania relacji z Klientami.
Kampanie e-mailingowe mogą przyjąć charakter usług ad hock, ale także formę systematyczną np. w postaci Newslettera.
Obecnie dysponujemy bazą ponad 230 000 podmiotów – (Sp.z o.o.)
Przykłady usług oferowanych a w zakresie kampanii e-mailingowych: